6 stycznia 2015

PROLOG


* FLASH BACK *

Oczami Bethany

- Beth, czekaj! Zatrzymaj się!
Nie słuchałam. Chciałam jak najszybciej znaleźć się z dala od tego piekła.
- Bethany, stój!
Łzy spływały mi po policzkach, a w głowie miałam tylko ich głosy: "beznadziejna", "brzydka", "jesteś niepotrzebna". Mieli rację. Nie powinno mnie tu być...

Wtedy potknęłam się o kamień i wylądowałam na mokrej od deszczu trawie wypuszczając wszystkie zeszyty i foldery. Skuliłam się i zaczęłam łkać. Po chwili wokół mojego ciała owinęły się jego ramiona. Wtuliłam głowę w jego tors. Chłopak delikatnie gładził moje plecy. Minęło kilka minut zanim się uspokoiłam.
- Bethany zapomnij o nich. Po prostu o nich zapomnij.
- Ale to nie jest takie łatwe Cameron. - wyszeptałam przez łzy.
Odsunęłam się kawałek i spuściłam głowę.
- Wiem, ale wierzę, że dasz sobie radę, spróbuj.
- Cam, j-ja nie umiem.
- Spójrz na mnie.
Brunet uniósł delikatnie mój podbródek.
- Oni są po prostu zazdrośni. Jesteś ucieleśnieniem tego, czym oni chcieliby być. Jesteś najpiękniejszą, najsłodszą i najmądrzejszą dziewczyną jaką znam. Oni przy tobie są nikim.
Pokiwałam głową na boki.
- Nie wiesz jak jest.

Wrogowie. Docinki... Wiedziałam, że na to nie zasłużyłam. Na co to wszystko trzynastolatce? Wszyscy byli przeciwko mnie. Nawet kiedyś najbliższe mi osoby. Co ja im w ogóle zrobiłam?!  Madison... Powiedziała mi, że nie powinnam się nigdy urodzić, że jestem wybrykiem natury, że nikt mnie nie kocha... Jestem zbyt słaba by sobie z tym wszystkim radzić. Gdyby nie Cam, nie wiem, co by się ze mną teraz działo.

Chłopak chwycił moją rękę.
 - Beth, wiem, że jesteśmy przyjaciółmi, ale kocham cię i zrobię wszystko, byś była szczęśliwa. Ja, Cameron Alexander Dallas zawsze będę tu przy tobie i nie pozwolę, by ktokolwiek zrobił ci krzywdę.
Delikatnie się uśmiechnęłam. Rzuciłam się brunetowi na szyję, ten mnie mocno uścisnął.
- Dziękuję ci. Też cię bardzo, bardzo mocno kocham.

* KONIEC FLASH BACK'U *

Jednak wszystko się zmieniło...


_____________________________ 

Nie będę was zanudzać mega długą notką. Po prostu mam nadzieję, że prolog się wam choć trochę spodobał i będziecie częściej tu zaglądać. Jeśli chcecie być informowani o rozdziałach, zapraszam do zakładki informowani. I zachęcam do obserwacji bloga i komentowania rozdziałów, bo nie piszę tego tylko dla siebie, ale też dla was i chce wiedzieć, co sądzicie. Wkrótce pojawi się pierwszy rozdział.







14 komentarzy:

  1. Aw, bardzo zaciekawiłaś mnie tym prologiem! Z wyglądu Bethany i Cameron nawet do siebie pasują. Prosze informuj mnie o nowych rozdziałach! Twój Mati :) @bizzehl

    OdpowiedzUsuń
  2. wowowowowowowoooooooooow
    po pierwsze - przepiękny nagłówek, jejusiu, jest cudowny.
    po drugie - aww, już kocham tego bloga, bo Bethany i Cameron >>>
    no i po trzecie - bardzo, bardzo ciekawy początek i chcę już rozdział, djwjwoskwi. i chcę jeszcze pisać tak pięknie jak Ty, ok. czekam na kontynuacjęęę
    //milkcoffiex x

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo zaciekawiłaś mnie tym prologiem czekam na rozdział :D :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiada się ciekawie, myślę, że będę tutaj wpadać. x @blueberryloveme

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaczyna się bardzo ciekawie. Mam nadzieję, że niedługo pojawi się przepiwszy rozdział, ponieważ ciekawią mnie dalsze losy bohaterów xx
    @himyliam

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny prolog! Na serio mnie zaciekawiłaś ;) muszę się dowiedziać co będzie dalej, czekam na 1 rozdział! Informuj mnie misia :) ~ @awwmydells

    OdpowiedzUsuń
  7. muszę przyznać, że mnie zainteresowałaś. piszesz bardzo ładnie, fajny pomysł, żałuje, że wcześniej nie wypatrzyłam twojego bloga, jest naprawdę dobry, życzę weny i czekam nn. Zapraszam do siebie http://tlumaczenielaced.blogspot.com/ x //@zenmy_malik

    OdpowiedzUsuń
  8. Cholernie mnie zainteresowalas akurat szukam jakiegos ff wiec ciesze sie ze napisalas do mnie na tt.
    A i do tego strasznie sie ciesze ze jest to ff z Camem ♡♡
    A i jeszcze swietny zwiastun ;)
    Tak ze czekam na pierwszy rozdzial ;D / @milusiaadusia

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawie się zapowiada xx
    czekam na pierwszy rozdział:)

    OdpowiedzUsuń
  10. wiesz tak tylko chce ci powiedzieć, że ustalając tak 20 kom tylko tracisz czytelników... ten prolog jest naprawdę bardzo dobry, ale napisałaś go z miesiąc temu! Ja nadal wytrwale czekam, ale nie wiem czy wszyscy mają taką cierpliwość...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tu nie chodzi o 20 komentarzy, bo i tak juz nawet nie dbam o to ile ich będzie, po prostu nie mam weny i nie wiem jak ubrać rozdział w słowa, przepraszam, że musisz czekać, ale nie mam zamiaru też wyjaśniać innych powodów dlaczego nie dodaje częściej i jednak to też zależy ode mnie kiedy next, więc jak będzie gotowe coś naprawdę dobrego, to opublikuję, bo nie chce napisać gówna tylko po to by było

      Usuń
  11. Przepraszam za spam!

    Od zarania dziejów...
    Od istnienia świata...
    Na Ziemii występują cztery żywioły,
    które r a z e m tworzą nasz świat,
    są jednością - nie można ich rozdzielić.
    Niektóre są większe, lecz słabsze;
    inne mniejsze, lecz mocniejsze.
    Ale w jakiś niewytłumaczalny sposób: równe.
    To właśnie one tworzą naszą magię,
    nie pojedynczy żywioł;
    energia nadrzędna w nas samych,
    ale wszystkie cztery.
    Wszystkie cztery są jednością.

    http://ocean-and-grace-the4elementsofmagic.blogspot.com/
    Zapraszam!
    Liv

    OdpowiedzUsuń